Dankzij de versoepelingen van de coronamaatregelen wordt de biljartcompetitie van de Sprundelse wijken weer opgestart. Maandag 31 januari 2022 met Pluspunt – Aarmend.
De coronaregels zijn nog hetzelfde als toen de competitie stil gelegd moest worden.
Bovendien moet De Trapkes nu om 22.00 uur dicht. Daarom beginnen de wedstrijden om 19.00 uur en zijn er 20 beurten per wedstrijd.
















